نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 15:12

قدس خاکریز نخست جبهه مقاومت است/ روز ارتش روز قدرت ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان قدس را روز جهانی و فراموش نشدنی دانست و با بیان اینکه مسائل فلسطین و روز قدس بسیار حائز اهمیت است، گفت: قدس خاکریز نخست جبهه مقاومت است که اگر این خاکریز ماندگار باشد، همه دستاوردها و انقلاب ماندگار خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به رونق مراسم‌های قدر اشاره و اظهار کرد: باید متوجه بود که حفظ یک دستاورد از کسب آن دشوار است و برای حفظ دستاوردهای عبادت باید تلاش کرد.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اتحاد و همدلی مردم ایران افزود: یادمان باشد که همه ما مسافران یک کشتی هستیم و با آسیب دیدن بخشی از این کشتی، جان همه مسافران به خطر خواهد افتاد پس به همین دلیل همواره باید با اتحاد و ولایت‌مداری در کنار هم باشیم چرا همه مردم ایران زیر پرچم انقلاب اسلامی و نظام هستند و با یکدیگر تفاوتی نداریم.

وی قدس را روز جهانی و فراموش نشدنی دانست و با بیان اینکه مسائل فلسطین و روز قدس بسیار حائز اهمیت است، ادامه داد:  قدس خاکریز نخست جبهه مقاومت است که اگر این خاکریز ماندگار باشد، همه دستاوردها و انقلاب ماندگار خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه دشمن متوجه شد ایران مصلحت خاورمیانه را می‌خواهد، گفت: باید از رفتارهای نابه‌جا و خودمختار خودداری کنیم چرا که اتحاد مردم بسیار مهم است.

وی در ادامه به مسئله حجاب اشاره و تصریح کرد: بحث بدحجابی و شل حجابی با برنامه‌های جامع قابل حل است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مسئولان در سطح کشور در خصوص حجاب برنامه دارند، افزود: با تدبیر و حضور در صحنه همه موانع و مشکلات حل می‌شود و در مسئله حجاب تذکر لسانی با احترام و محبت توصیه می‌شود که این گفتمان با محبت و با منطق موثر خواهد بود.

امام‌جمعه زنجان با بیان اینکه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: روز ارتش روز قدرت ملت ایران، اتکای مردم به نیروهای اسلامی و اتحاد آنها است.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1148126

مهمترین اخبار ایران و جهان: