نیوز سیتی!
23 فروردین 1402 - 10:21

نریمانی: مسئولان به فکر مردم باشند و کاری برای گرانی‌ها و تورم کنند+فیلم

سید رضا نریمانی گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال کاهش و مهار تورم قرار دادند اما در بهار همین امسال قیمت خودرو را افزایش دادند. مشخص نیست تاکی بناست این گرانی ادامه داشته باشد. مسئولین باید به فکر مردم باشند و کاری انجام دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، سید رضا نریمانی مداح اهل بیت(ع) در مراسم مناجات‌خوانی ماه رمضان هیأت فدائیان حسین(ع) اصفهان اظهارداشت: واقعاً معلوم نیست این گرانی‌ها تا کی بناست ادامه داشته باشد. مقام معظم رهبری امسال را سال کاهش تورم و مهار تورم اعلام کردند اما سریع خودرو را گران کردند. هرچیزی می‌خواهی بخری امروز یک قیمت دارد و فردا قیمت دیگری دارد.

گره از کار مردم باز کردن از طواف خانه خدا ثواب بیشتری دارد

وی با اشاره به اینکه گره از کار مردم باز کنی، از طواف خانه خدا هم ثواب بیشتری دارد، تصریح کرد: حضرت موسی بن جعفر در طوافی با یکی از اصحاب بود. فردی همراه امام را صدا کرد اما او چون در طواف بود پاسخ نداد. حضرت نهیبی به او زدند که چرا جواب خلق خدا را نمی‌دهی؟ گره از کار مردم باز کنی از طواف خانه خدا ثوابش بیشتر است. وصف این روزهای ما شده است.

مردم در تنگنا و مشکلات هستند

نریمانی با بیان اینکه برخی از من گلایه دارند که چرا مطالبه نمی‌کنی یا حرفی نمی‌زنی؟ افزود: بارها گفتم اما معلوم نیست این گرانی‌ها تا کی بناست ادامه داشته باشد. مردم در تنگنا و مشکلات هستند. ما امید داریم و نمی‌خواهیم حرف از ناامیدی بزنیم و ان شاء الله این مشکلات به دست امام زمان حل خواهد شد.

بسیاری گلایه می کنند چرا حرفی نمی‌زنید؟

این مداح اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال کاهش تورم و مهار تورم قرار دادند اما در بهار همین امسال قیمت خودرو را افزایش دادند، گفت: مشخص نیست تاکی بناست این گرانی ادامه داشته باشد. ان شاء الله خدا مسئولین کمک کند اما باید به فکر مردم باشند و کاری انجام دهند. بسیاری گلایه می کنند چرا حرفی نمی‌زنید؟

خدای کسانی را که بنای ضربه به نظام را دارند به زمین گرم بزند

وی افزود: گروه جهادی هیأت ما پروژه‌ای را آغاز کردند تا به یک خانم بی‌سرپرست حل کنند. ما دعا می‌کنیم تا ان شاء الله این مشکلات حل شود و خدایی نکرده دشمن شاد نشویم. مملکت ما برای امیرالمومنین است و خدا کسانی را که تلاش می‌کنند به این کشور ضربه بزنند و صدای مردم را در بیاورند و این نیت را با گران کردن دلار و خودرو پیش می‌برند، به حق این مناجات‌ها و اذکار به زمین گرم بزند.

فیلم این سخنان را اینجا ببینید:

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1142570

مهمترین اخبار ایران و جهان: