نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 23:56

بازدید سرزده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از آموزش حضوری مدارس غیردولتی، بعد از تعطیلات نوروزی

در راستای حضور میدانی بعد از تعطیلات نوروزی و بررسی فرآیندهای آموزش حضوری مدارس، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، به صورت سرزده از مدارس ابتدایی دخترانه درخشان، پسرانه صاحب الزمان (عج) و مجتمع آموزشی دخترانه نرگس منطقه ١١ شهر تهران، بازدید کرد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، احمد محمودزاده  در راستای سیاست حضور میدانی و بررسی فرآیندهای آموزش حضوری و میزان اجرا سازی سیاست های وزارت آموزش و پرورش در مدارس غیردولتی، به صورت سرزده از مدارس ابتدایی دخترانه درخشان، پسرانه صاحب الزمان (عج) و مجتمع آموزشی دخترانه نرگس منطقه ١١ شهر تهران، بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس قرار گرفت.

وی در جمع دانش آموزان دبیرستان دوره اول دخترانه نرگس منطقه ۱۱ آموزش و پرورش شهر تهران، ضمن تشکر از آن ها به سبب اینکه با حجاب کامل در کلاس درس حاضر شدند، از آن ها خواست ؛ با بهره‌گیری از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و با هدف گسترش و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، به عنوان الگو و مبلغ عمل نمایند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی ادامه داد: حجاب و عفاف نماد دینی ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی است. بنابراین دشمنان ارزش‌های الهی، دینی و انقلاب، به لحاظ جایگاه بسیار مهم حجاب سعی دارند با عناوین مختلف این نماد را کمرنگ یا از بین ببرند و این اقتدار را بشکند. غفلت و کوتاهی شما دانش آموزان متدین و انقلابی، زمینه را برای دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی مهیا می کند.

براساس این گزارش، معاون وزیر آموزش و پرورش با حضور در این مدارس، ضمن دیدار و گفت و گوی صمیمی با دانش آموزان و همکاران فرهنگی؛ با دانش آموزان درخصوص شیوه های آموزشی و میزان رضایت آن ها از نحوه ارائه آموزش های علمی و تربیتی و پرورشی مدرسه، به گفت و گو پرداخت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1130470

مهمترین اخبار ایران و جهان: