نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 11:51

اولویت امسال تکواندوی زنجان حضور مقتدرانه در لیگ‌های کشوری است

زنجان-رئیس هیئت تکواندو استان زنجان تاکید کرد: رویکرد اصلی هیئت تکواندو استان در سال جدید، حضور مقتدرانه در لیگ‌های کشوری است.

علی سپهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سال گذشته تکواندو زنجان توانست با رویکرد کار جمعی و جهادی، به موفقیت‌های روزافزونی دست یابد، اظهار کرد: امسال نیز قصد داریم با کار تیمی که رمز موفقیت این هیئت به شمار می‌رود، موفقیت‌های این رشته ورزشی را تداوم بخشیده و جایگاه رفیع آن را حفظ کنیم.

وی یکی از رویکردهای اصلی هیئت تکواندو استان در سال جدید را حضور مقتدرانه در رقابت‌های لیگ عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه یکی از مزیت‌های اصلی رقابت‌های لیگ، برگزاری مستمر آن است، به همین خاطر معتقدیم حضور در این عرصه می‌تواند به آمادگی بیش از پیش ورزشکاران در راستای آمادگی برای شرکت در سایر رویدادها کمک کند.

این فعال ورزشی با یادآوری اینکه توجه به زیرساخت‌های تکواندو و نگه‌داشت این زیرساخت‌ها همواره جزو برنامه‌های هیئت بوده است، خاطرنشان کرد: زنجان یکی از استان‌هایی است که به لحاظ برخورداری از زیرساخت‌های ورزشی به ویژه در رشته تکواندو از جایگاه خوبی برخوردار است، از همین رو سال گذشته تلاش کردیم تا با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال در تعمیر و تجهیز خانه تکواندو و سالن امجدیه گام برداریم.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان در ادامه با اشاره به میزبانی هفت رویداد برون‌استانی در سالی که گذشت، ادامه داد: برگزاری اردوی مشترک تیم‌ملی عراق با قهرمانان استان، برگزاری لیگ پومسه دسته اول کشور، دوره مربی‌گری درجه ۳ بانوان، دوره داوری درجه ۳ بانوان، دوره مربی‌گری درجه ۲ آقایان، دوره داوری درجه ۲ آقایان و نیز آزمون ارتقای کمربند پوم و دان‌های۴ و ۵ جزو میزبانی‌های تکواندو زنجان در سال گذشته به شمار می‌رود.

سپهری در ادامه از کسب 60 مدال فرااستانی توسط تکواندوکاران استان زنجان در سال گذشته خبر داد و با یادآوری اینکه سه کاپ قهرمانی نیز در رویدادهای کشوری و منطقه‌ای ماحصل تلاش تکواندوکاران زنجان طی پارسال بود، ابراز کرد: به این موفقیت‌ها باید حضور سه نماینده از زنجان در چهار رویداد به همراه تیم‌ملی را نیز اضافه کرد.

این فعال ورزشی ادامه داد: حضور نگار مددخانی به عنوان سرمربی تیم‌ملی ناشنوایان اعزامی به مسابقات المپیک برزیل و مسابقات آسیا - اقیانوسیه قرقیزستان، حضور محمد علوی به عنوان مربی تیم‌ملی نونهالان اعزامی به مسابقات آسیایی ویتنام و نیز همراهی بنده با ترکیب اصلی تیم‌ملی آقایان و بانوان ایران به عنوان سرپرست در مسابقات آزاد بیروت، از افتخارات برون‌مرزی تکواندو زنجان به شمار می‌رود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1122570

مهمترین اخبار ایران و جهان: