نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 10:11

نیروهای مسلح از افتخارات این نظام و انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جزو شجاع‌ترین و مستقل‌ترین و آرمانی‌ترین نیروهای مسلح دنیا و از افتخارات این نظام و انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی  صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر اظهار کرد: امروز بشریت تشنه تحقق عدالت و کرامت و امنیت و اخلاق است و این شاخصه ها در وجود کسی است که همه وجودش غرق خدا باشد.

وی تصریح کرد: شاخصه های  قرآنی در وجود مبارک حضرت محمد(ص) و امیرالمومنین(ع) و امام عصر(عج) موج می زند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی راه های رسیدن به سعادت را برپایی عبادت، نماز، روزه،  دانست و گفت: تقوا انسان را به کمال می رساند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تاسیس سپاه بیان کرد:نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جزو شجاع‌ترین و مستقل‌ترین و آرمانی‌ترین نیروهای مسلح دنیا و از افتخارات این نظام و انقلاب هستند.

دری با بیان اینکه به برکت وجود نیروی مسلح مقتدر کسی جرات نگاه چپ به این آب و خاک را ندارد، گفت: نیروهای مسلح باید با پشتیبانی مردم روز به روز به قدرت خود بیفزایندو از موفق ترین نیروها باشد.

وی بر لزوم پشتیبانی  نیروی زمینی سپاه و ارتش، نیروی هوایی، هوانیروز، نیروی دریایی، نیروی هوایی، بسیج، مردم و ... از یکدیگر تاکید کرد و گفت: نیروهای مسلح در کنار یکدیگر تحت رهبری مقام معظم رهبری کشتی انقلاب اسلامی را پیش ببرند.

انتهای پیام

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1164126

مهمترین اخبار ایران و جهان: