نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 11:11

ارتش نگهبان دژهای کشور است

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: ارتش نگهبان دژهای کشور است و نگهبانی از تنگه احد را در هیچ شرایطی رها نخواهد کرد و این مسیر را در کنار ولایت تا رساندن این انقلاب به دست نائب خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم ستاد سیاوش میهن‌دوست، ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم رژه یگان‌های محمول موتوری ارتش در اصفهان به مناسبت روز ارتش، با بیان اینکه نام‌گذاری روز ۲۹ فروردین نشان از دور اندیشی امام خمینی(ره) دارد، اظهار داشت: ارتش یک هفته پس از پیروزی انقلاب با تمام قوا و مطابق قانون در راستای استقلال کشور در مقابله با گروهک‌ها و غائله‌های مختلف حضور یافت.

وی با اشاره به برخی زمزمه‌های منافقین داخلی مبنی بر انحلال ارتش در ابتدای انقلاب، افزود: امام خمینی(ره) با شناخت از بدنه ارتش، علیرغم خواسته دشمنان و دوستان ناآگاه تاکید کردند که ارتش باید بماند چون می‌دانستند افرادی که این مسائل را مطرح می‌کنند به دنبال ساقط کردن نظام اسلامی هستند.

میهن‌دوست با اشاره به حضور ارتش در دفاع مقدس با تأکید بر اینکه ارتش در کنار سپاه، بسیج و سایر نیروهای مردمی اجازه ندادند وجبی از خاک کشور اشغال شود، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما پشتوانه محکمی به‌عنوان ولایت، مردم و شریعت دارند که در این مسیر ولایت پیوند دهنده شریعت و مردم و چنین ارتشی شکست ناپذیر است.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ارتش در سال‌های بعد از دفاع مقدس با ارتقای دانش نظامی، بروزرسانی تجهیزات و امکانات و همچنین در همه عرصه‌ها و‌ حوادث غیر مترقبه مثل سیل و زلزله دوشادوش سایر نیروهای مسلح در خدمت‌رسانی به مردم حضوری موثر داشته است.

وی بیان کرد: امروز نیروهای چهارگانه ارتش در زمین، دریا، هوا و پدافند هوایی آماده جانفشانی هستند و حرکت آن مورد تایید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

میهن‌دوست در پایان اضافه کرد: ارتش نگهبان دژهای کشور است و نگهبانی از تنگه احد را در هیچ  شرایطی رها نخواهد کرد و این مسیر را در کنار ولایت تا رساندن این انقلاب به دست نائب خود ادامه می‌دهد.

پایان پیام/۶۳۱۳۷/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1157226

مهمترین اخبار ایران و جهان: