نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 14:42

دست رد کارگران به سینه دشمنان/ تجلیل به زبان خلاصه نشود

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه کارگران ما در اغتشاشات اخیر دست رد به سینه نا اهلان و دشمنان زدند، گفت: دشمنان سعی داشتند تا کارگران را به اعتصاب دعوت کنند اما این قشر شریف همراه نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) آرادان ضمن اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار کارگران و همچنین معلمان، بیان کرد: همانطور که معظم‌له فرمودند نباید تقدیر از کارگران به زبان خلاصه شود چرا که در قبال کارگران امروز وضعیت معیشت، تأمین شغلی، بیمه و … مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر کارگر تأمین شود، بهتر می‌تواند در زمینه تولید و کار نقش آفرین باشد، افزود: کارگران ما در دوران دفاع مقدس و در دوران بمباران نگذاشتند که کارخانه‌های مهم ما شامل ماشین سازی، تراکتور سازی، کارخانه‌های ذوب آهن و واحدهای مهم ما تعطیل شود و دست از کار نکشیدند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه در دوران اغتشاشات دشمنان می‌خواستند که به نوعی کارگران را وادار به اعتصاب و دست کشیدن از کار کنند، بیان داشت: کارگران دست رد به سینه نامحرمان و نااهلان و دشمنان کینه‌توز نسبت به انقلاب اسلامی زدند و همین امر سبب شد تا رهبر معظم انقلاب اسلامی از این قشر تجلیل کند.

شریفی نیا با بیان اینکه باید قدردان کارگران بود، گفت: پیامبر (ص) بارها و بارها بر ضرورت گرامی داشت مقام کارگران تاکید فرموده‌اند و بیان کردند که دست کارگر دستی است که آتش جهنم از آن دور خواهد بود و این نشان می‌دهد که مقام کارگری چقدر در نزد دین مبین اسلام و پیامبر (ص) بالا است.

وی همچنین ضمن اشاره به حجاب و عفاف بیان کرد: ما باید از سردار رادان فرمانده انتظامی باید قدردانی کنیم چرا که عملکرد خوبی دارند و با کارهای فرهنگی در حال تذکر دادن هستند نیروهای انتظامی به خانمی که کشف حجاب می‌کند تذکر می‌دهند و مراحل قانونی در صورتی که کسی مجدد رعایت نکرد با معرفی به دادگاه، طی خواهد شد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه همه ما باید بحث حجاب و عفاف را مد نظر قرار دهیم، بیان داشت: مردم ما مردم خوبی هستند و زنان و بانوان ما عفیفه هستند و اکثراً رعایت می‌کنند و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، اگر عده‌ای بدانند که پشت این قضیه کشف حجاب سیستم‌های جاسوسی غربی است، روسری از سر برنمی دارند لذا این گروه نمی‌دانند که دشمن پشت ماجرا است.

شریفی نیا همچنین در بخش‌هایی از صحبت‌های خود ضمن تقبیح حاشیه سازی در نشست‌ها و جلسات اداری و رسمی در شهرستان‌های آرادان و گرمسار، همزمان با سالی که انتخابات مجلس شورای اسلامی در آن برگزار می‌شود، از برخی افراد خواست تا نسبت به تفرقه افکنی مبادرت نورزند.

وی همچنین از مردم خواست تا به حواشی که برخی گروه‌های سیاسی در منطقه راه می‌اندازند توجهی نکنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1190226

مهمترین اخبار ایران و جهان: