نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 12:25

دادستان شهرستان البرز: برای ضارب عوامل اورژانس پرونده قضایی تشکیل شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از تشکیل پرونده قضایی برای ضارب عوامل اورژانس و صدور قرار تامین کیفری متناسب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده اظهار کرد: با توجه به مراجعت دیروقت یک نوجوان به منزل و با تذکر والدین، اقدام به خودزنی نموده که از ناحیه صورت دچار جراحت می شود که با تماس خانواده،عوامل اورژانس سریعاً در محل حاضر می شوند.

وی افزود: بیمار موصوف در حین اقدامات پزشکی و اعزام به مراکز درمانی به دلیل حفظ حالت پرخاش با عوامل اورژانس درگیر و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز تصریح کرد: به منظور پیشگیری از اقدامات بعدی این بیمار و کنترل شرایط،عوامل انتظامی نیز در محل حاضر شده و با توجه به صدمات وارده به عوامل اورژانس هماهنگی لازم با مقام قضایی صورت گرفته و برای این متهم پرونده قضایی تشکیل شد.

حجت الاسلام تقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل وضعیت، شرایط سنی و روحی و به منظور پیگیری اقدامات درمانی، این متهم با قرار تامین کفالت تحویل خانواده و عوامل اورژانس اجتماعی شد و قطعاً‌ دستگاه قضایی با اینگونه اقدامات برخورد می کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1208451

مهمترین اخبار ایران و جهان: