نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 23:54

پلیس فرشته نجات مادر و نوزاد قزوینی

قزوین- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: مأموران انتظامی قزوین زن جوانی را که با حضور در بالای پل قدس قصد پایان دادن به زندگی خود و نوزادش را داشت نجات دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رحیم خامدی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین در تشریح این خبر گفت: مأموران کلانتری ۱۱ مدرس قزوین حین انجام گشت انتظامی زن جوانی که قصد داشت با پریدن از بالای پل قدس به زندگی خود و نوزادش پایان دهد مواجه شدند.

وی افزود: افسر گشت انتظامی با خونسردی و اقدامات روانشناسی به این زن جوان نزدیک و با جلب اعتماد او، به همراه شهروندان وی را از خودکشی منصرف و از منطقه خطر دور کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: پس از نجات جان این مادر و نوزاد توسط مأموران پلیس، بلافاصله موضوع با مقام قضائی در میان گذاشته شد و زن جوان که دارای مشکلات روحی بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و نوزاد یک ماهه وی نیز تحویل شیرخوارگاه شد.

سرهنگ خامدی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند برای بر طرف کردن هرگونه مشکل شخصی به مراکز مشاوره انتظامی مستقر در کلانتری‌ها و یا مرکز مشاوره آرامش مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده بهره مند شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209807

مهمترین اخبار ایران و جهان: