نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 15:59

پیش بینی رگبار باران و رعدوبرق برای کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان از پیش بینی رگبار باران و رعدوبرق برای کرمانشاه طی امروز و فردا خبر داد.

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: موج ناپایدار حاکم در منطقه، امروز و فردا (چهارشنبه) جو استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در استان کرمانشاه می‌شود.

وی افزود: بارش که طی ساعاتی از عصر امروز تا ظهر فردا در نیمه شرقی و نواحی شمالی نمود بیشتری خواهد داشت، در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی نیز همراه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: امکان اینکه موج یاد شده در ساعاتی از اواخر وقت امروز تا صبح فردا سبب نفوذ غبار رقیق به نیمه غربی استان شود، چندان دور از انتظار نیست.

دولتشاهی بیان کرد: به دنبال این وضعیت در ۲ روز پایانی هفته با استقرار وضعیتی نسبتاً پایدار در منطقه به استثنای رشد ابر و در بعضی ساعات وزش باد پدیده قابل ذکر دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی ادامه داد: همچنین دمای هوا که تا صبح پنجشنبه به طور نسبی کاهش می‌یابد از بعدازظهر پنجشنبه تا شنبه هفته آینده مجدداً افزایش خواهد یافت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200295

مهمترین اخبار ایران و جهان: