نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 15:19

اختصاص ١ میلیارد دلار فاینانس به طرح ۵۵٠ هزار هکتاری

استاندار خوزستان گفت: دولت ١ میلیارد دلار فاینانس برای طرح ۵۵٠ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از لالی، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لالی اظهار کرد: مصوبات خوبی در سفر رئیس‌ جمهور برای شهرستان های مسجد سلیمان، لالی و اندیکا دیده شد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مدیران کارآمدی نظام را با عملکرد خود به تصویر بکشند، بیان کرد: مسئولان از ایده‌های جدید و خلاقیت ها بهره ببرند و تنها به دنبال بودجه برای انجام کار نباشند. همچنین کارگروه‌‌ها برای رفع مشکلات شهرستان فعال شوند.

وی با تاکید بر اجرای طرح ۵۵٠ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در استان افزود: یکی از مشکلات سد دز عدم وجود سدی دیگر به عنوان موج شکن برای این سد است تا به هنگام بارندگی شدید و باز شدن دریچه ها از بروز سیلاب جلوگیری کند در این راستا اجرای سد بختیاری در اولویت قرار دارد.

استاندار خوزستان ادامه داد: دولت ١ میلیارد دلار فاینانس برای طرح ۵۵٠ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در نظر گرفته است و ٣٠ هزار میلیارد تومان از سوی دولت به استان اختیار داده شده تا با فروش سهم نیشکر هزینه زمین کشاورزی را فراهم کند.

حسینی محراب در پایان با بیان اینکه نباید فاصله ای میان مردم و مدیران وجود داشته باشد، ابراز کرد: سه خط آب غدیر، فدک و کوثر باید اجرا شوند زیرا آب شرب و کشاورزی ما در منطقه وابسته به اجرای این خطوط است.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1239395

مهمترین اخبار ایران و جهان: