نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 17:54

آزادسازی خرمشهر به عنوان نماد مقاومت و پیروزی ملت ایران ثبت شد

رشت- نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت سوم خرداد مصادف با سالروز فتح خرمشهر، گفت: آزادسازی خرمشهر به عنوان نماد مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران ثبت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رمضانی امروز شنبه در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورا اظهار کرد: اسلام در زمانی جوانه زد که مردم آن دوران ارزشی برای جایگاه زن و دختر قائل نبودند و با تلاش‌های فرهنگی پیامبر گرامی اسلام (ص) نگاه جامعه به زنان و دختران اصلاح شد.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت دختران در جامعه افزود: خانه‌ای که در آن دختر باشد هر روز ۱۲ برکت از آسمان بر آن خانه نازل می‌شود و رفت و آمد ملائکه از آن خانه قطع نمی‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت سوم خرداد مصادف با سالروز فتح خرمشهر بیان کرد: خرمشهر پس از ۵۷۸ رو اشغال در سوم خرداد ۱۳۶۱ آزاد شد و عراق با از دست دادن خرمشهر تکیه گاه خود را برای مذاکرات از دست داد.

رمضانی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر به عنوان نماد مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم ایران اسلامی ثبت شد و این روز را به تمامی ملت بزرگ ایران اسلامی بالاخص یادگاران هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت می گویم.

وی با اشاره تلاش‌های دشمن در ضربه زدن به نظام اسلامی افزود: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بدانند که فرزندان ایران اسلامی به دشمنان اجازه کوچک‌ترین تعرضی را نسبت به آب و خاک ایران اسلامی نخواهند داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225407

مهمترین اخبار ایران و جهان: