نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 16:38

جمع آوری ۶۸۲ میلیون تومان زکات در انگوت

گرمی - رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت گفت: در سال گذشته ۶۸۲ میلیون تومان زکات از کشاورزان شهرستان انگوت جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید جاهدزاده ظهر چهارشنبه در جلسه شورای زکات و تجلیل از مبلغان این فریضه الهی در انگوت اظهار کرد: کشاورزان مؤمن و متدین انگوت بعد از برداشت محصول خود نسبت به پرداخت زکات به عنوان فریضه واجب الهی اقدام می‌کنند که امسال نیز به رغم خشکسالی و وارد آمدن خسارت هنگفت سیل تلاش بر این است تا جمع آوری زکات در اولویت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما در این مراسم از ۱۰ روحانی برجسته و موفق عرصه تبلیغ زکات قدردانی کردیم که در مناطق مختلف روستایی در جمع آوری زکات و کارهای تبلیغی موفق عمل کرده بودند.

رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت گفت: کمیته امداد شهرستان انگوت در حوزه اشتغال و توانمندسازی مددجویان پرداخت تسهیلات را در دستور کار قرار داده که سال گذشته در این حوزه ۲۱۵ نفر از مددجویان به ارزش ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال گرفته اند.

جاهدزاده افزود: امسال نیز بحث اشتغال با توجه به رویکرد کمیته امداد در اولویت برنامه ریزی هاست و تلاش می‌کنیم تا در این حوزه بتوانیم برنامه‌ها و اهداف تعیین شده را تحققی عینی ببخشیم.

وی دیگر رویکرد این نهاد انقلابی را احداث و تجهیز واحدهای مسکونی برای مددجویان اعلام و تصریح کرد: براساس تفاهمنامه ای که با سپاه، بنیاد علوی و بنیاد مسکن به امضا رسیده ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی در اولویت قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد شهرستان انگوت بیان کرد: در سال گذشته در این حوزه ۷۰ مورد احداث مسکن مددجوئی را شاهد بودیم و در کنار آن تعمیر و بهسازی ۱۴۸ واحد نیز به انجام رسیده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1268651

مهمترین اخبار ایران و جهان: