نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 20:21

نشست هماهنگی برپایی سالگرد ارتحال امام (ره) برگزار شد

معاون خدمات شهری شهرداری از آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: مجموعه مدیریت شهری به خدمات رسانی حداکثری خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هماهنگی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور مهندس حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های حوزه خدمات شهری، معاونت فرهنگی و اجتماعی، معاونت حمل و نقل و ترافیک، شرکت مترو، شرکت اتوبوسرانی، معاونت امور مناطق، معاونت فنی و عمرانی، شهردار منطقه ۱۹، مدیرعامل شرکت شهر آفتاب، مرکز ارتباطات، سازمان فرهنگی و هنری، سازمان بسیج شهرداری تهران، حراست و بازرسی حوزه خدمات شهری، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت شهر سالم، یگان حفاظت شهرداری تهران، اداره کل پشتیبانی شهرداری تهران، منطقه ۱ و … عصر دیروز ۱۹ اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس شهرداری تهران برگزار شد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران با ذکر این مهم که ما خود را مدیون امام و شهدا می‌دانیم، گفت: جلسات هماهنگی جهت برگزاری مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با ارگان‌ها و نهادهای دیگر برگزار شده است و هدف ما از برگزاری این جلسه انجام هماهنگی‌ها و اتخاذ تدابیر لازم در شهرداری تهران در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم می‌باشد.

نظری در ادامه افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه ۱۹ و نزدیکی آن به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، محور فعالیت‌ها و خدمات منطقه ۱۹ به عنوان معین مناطق می‌باشد که ستاد ارتحال در شهرداری تهران و تمامی زیرمجموعه آن حداکثر همکاری را با این منطقه خواهند داشت.

به گفته رئیس ستاد ارتحال در شهرداری تهران تمامی موارد و موضوعات مرتبط با شهرداری تهران در محوطه بیرونی بهشت زهرا بر عهده منطقه ۱۹ و آماده سازی محوطه داخلی بهشت زهرا در کلیه موضوعات خدمات شهری، فنی و عمرانی، ترافیکی و… با همکاری و همراهی مجموعه‌های دیگر شهرداری بر عهده سازمان بهشت زهرا (س) خواهد بود.

رئیس ستاد ارتحال در شهرداری تهران در پایان گفت: شرح تمامی فعالیت‌ها و وظایف احصاء شده در ستاد ارتحال شهرداری تهران به کلیه نهادهای مسئول در شهرداری تهران ابلاغ و کلیه فعالیت‌ها باید بر اساس زمانبندی تعیین شده به انجام رسد.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات شهرداری تهران در برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در سال گذشته ارائه و پس از آن کلیه مدیران و مسؤولین در خصوص برنامه‌ها و اقدامات مجموعه تحت مدیریت خود برای برگزاری این مراسم به ارائه توضیحات مبسوطی پرداختند.

همچنین در این نشست از سوی رئیس ستاد ارتحال شهرداری تهران وظایف و مسئولیت‌های هر نهاد و ارگان در شهرداری تهران تعیین گردید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1203295

مهمترین اخبار ایران و جهان: