نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 19:31

پایگاه های امداد و نجات با لحاظ آمایش سرزمینی ایجاد می شود

زنجان-سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان،گفت: یکی از مولفه‌های افزایش سرعت عمل و کیفیت فعالیت هلال احمر، ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای با لحاظ آمایش سرزمینی در استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت الله هاشمی ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح دومین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان ماهنشان، گفت: هدف از راه اندازی آن این پایگاه پاسخگویی به حوادث و سوانح، افزایش سرعت عمل و ارتقای کیفیت فعالیت‌های هلال احمر است.

وی بیان داشت: روستای "قره درق" در کیلومتر ۸۵ جاده زنجان – دندی با نظر مدیران ارشد استان اعم از مدیریت بحران استانداری، پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نقطه پرخطر اعلام شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر همین اساس هلال احمر نیز وظیفه داشت با تشریک مساعی، این پایگاه را با هدف ارائه خدمات امدادی به هموطنان راه اندازی کند.

هاشمی با بیان اینکه پایگاه‌هایی را که جزو وظایف و تکالیف هلال احمر است تا پایان سال جاری در نقاط پرخطر با تامین زیر ساخت‌ها راه اندازی خواهیم کرد، افزود: یکی از مولفه‌های افزایش سرعت عمل و کیفیت فعالیت هلال احمر، ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای با لحاظ آمایش سرزمینی در شهرستان‌ها و استان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1203251

مهمترین اخبار ایران و جهان: