نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 10:15

مفروش شدن ۱۹ مسجد در مناطق محروم استان اردبیل/ 125 بسته حمایتی ویژه مادران باردار توزیع شد

راهبر پیشرفت منطقه ای بنیاد علوی در شمالغرب کشور گفت: با حمایت بنیاد علوی ۱۹ باب مسجد در مناطق محروم استان اردبیل با فرش سجاده ای مفروش و 125 بسته ویژه مادران باردار توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد مردانه در آیین تحویل فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم شهرستان مشکین‌شهر اظهار کرد: با حمایت و مساعدت بنیاد علوی و به همت نهادهای پیشرفت و آبادانی،‌ ۱۹ مسجد در مناطق محروم شهرستان‌های خلخال، کوثر و مشکین‌شهر مفروش شدند.

وی افزود: برای مفروش شدن این مساجد ۳ هزار و ۷۳۷ متر فرش سجاده‌ای توسط بنیاد علوی تأمین و نصب‌شده است که قدم مؤثری برای تجهیز مساجد است.

راهبر پیشرفت منطقه‌ای بنیاد علوی در شمال غرب کشور تصریح کرد: از ۱۹ مسجد مفروش شده، ۹ باب در شهرستان خلخال،۳ باب در شهرستان کوثر و ۷ باب در شهرستان مشکین‌شهر است.

وی اضافه کرد: برای مفروش کردن این مساجد در مناطق محروم استان، ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد علوی تأمین اعتبارشده است.

مردانه تشریح کرد: بنیاد علوی در برنامه پیشرفت منطقه‌ای خود توجه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی و تربیتی دارد و مساجد به‌عنوان خواستگاه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی مدنظر هستند.

توزیع ۱۲۵ بسته ویژه مادران در شهرستان گرمی

وی یادآور شد: همچنین به همت این بنیاد، ۱۲۵ بسته ویژه مادران باردار و شیرده دارای سوءتغذیه در شهرستان‌های گرمی و انگوت توزیع شد.

راهبر پیشرفت منطقه‌ای بنیاد علوی در شمال غرب کشور گفت: این مادران توسط مراکز بهداشتی در شهرستان‌های گرمی و انگوت شناسایی‌شده بودند.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1193695

مهمترین اخبار ایران و جهان: