نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 16:46

۷۲ درصد متقاضیان دریافت وام ازدواج در استان تسهیلات دریافت کردند

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعطای تسهیلات ازدواج در استان روند خوبی داشته و ۷۲ درصد متقاضیان دریافت وام ازدواج در استان تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمد زاده ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: استان در پرداخت تسهیلات ازدواج در دی ماه سال گذشته رتبه اول و در پایان همین سال با چهار صدم درصد اختلاف در رتبه دوم کشور قرار گرفت.

وی بیان داشت: بانک‌های استان به لحاظ پرداخت تسهیلات ازدواج عملکرد خوبی داشتند و طبق آمار از مجموعه ۱۳ هزار متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج ۹ هزار و ۴۰۰ نفر تسهیلات دریافت کردند.

استاندار با بیان اینکه ایجاد اشتغال، بالا رفتن آمار ازدواج، افزایش فرزند آوری و طرح نهضت ملی مسکن از جمله موارد مهمی است که دولت دنبال می‌کند، گفت: برای تحقق این برنامه‌ها نیازمند همکاری سیستم بانکی در استان هستیم.

احمد زاده اظهار داشت: اعطای تسهیلات ویژه به سرمایه‌گذاران نیز در استان، منوط به انتقال حساب بانکی آن‌ها در استان است و این مهم در شورای برنامه‌ریزی مصوب می‌شود.

وی افزود: واحدها و کارخانجات بزرگ صنعتی در استان ساخته و راه‌اندازی شده اند، اما حساب‌های بانکی آن‌ها در خارج از استان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1233651

مهمترین اخبار ایران و جهان: