نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 20:13

امام خمینی(ره) در برابر دوستان متواضع و در برابر دشمنان مقتدر بود

فراهان- نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: امام خمینی(ره) در برابر دوستان متواضع و در برابر دشمنان مقتدر بود.

ولی‌الله بیاتی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: امروز اندیشه‌های امام راحل مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و در عمق جان ملّت‌ها و اندیشمندان دنیا نشسته است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: حرکتی که امام خمینی (ره) شروع کرد در تاریخ بشریت بی‌نظیر بود و از سال ۱۳۴۲ که علیه رژیم شاهنشاهی موضع گرفت در واقع انقلاب اسلامی ایران از همان سال شروع شد و امام راحل فرمودند: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مستضعفان بود.

وی ادامه داد: نویدهای امام خمینی (ره) امروزه یکی پس از دیگری در حال تحقق است و اکنون ایران به برکت انقلاب اسلامی در دنیا به‌عنوان یک کشور قدرتمند شناخته‌شده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس بیان کرد: دشمنان ایران مانند شوروی، رژیم بعث عراق و بسیاری دیگر از دشمنان که به فکر نابودی ایران بودند اکنون به زباله‌دان تاریخ پیوستند.

وی خاطر نشان کرد: ما وظیفه‌داریم گوش به‌فرمان ولایت‌فقیه باشیم تا انقلاب اسلامی ایران که با خون صدها هزار شهید آبیاری شده را از آسیب دشمنان محفوظ نگه‌داریم و همچنین از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران محافظت کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1259795

مهمترین اخبار ایران و جهان: