نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 15:10

آخرهفته پرکار آتش‌نشانان شهرکردی با 9 حادثه

روز گذشته 2 مورد آتش‌سوزی خودرو، یک آتش‌سوزی کپسول گاز، 2 مورد آتش‌سوزی مراتع و درختان، 2 مورد زنده‌گیری مار در منازل شهروندان و 2 عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانان شهرکرد انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد، جمعه‌ پرحادثه‌ای را پشت سر گذاشتند.

در روز گذشته ۲ فقره خودروی سواری دچار آتش‌سوزی شد؛ یک مورد آتش‌سوزی کپسول گاز و ۲ مورد آتش‌سوزی مراتع و درختان نیز رخ داد که همگی اطفا شد و تلفات جانی به همراه نداشت.

پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد طی تماس‌های مکرر شهروندان سریعا نسبت به اطفای حریق مراتع و علف‌های خشک در محوطه‌ آموزش‌ عالی در غرب شهرکرد اعزام شدند.

با شروع فصل گرم بروز حریق در مراتع و علفزارها گسترش پیدا می‌کند که نیازمند توجه ویژه‌ شهروندان است.

در حادثه‌ای دیگر، آتش‌نشانان شهرکرد جهت اطفای حریق یک دستگاه خودروی سواری در خیابان فردوسی شمالی اعزام شدند. با توجه به سرعت عمل ایشان از گسترش حریق و بروز خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آمد.

۲ مورد زنده‌گیری مار از منازل شهروندان و ۲ مورد عملیات امداد و نجات نیز با تلاش آتش‌نشان‌ها انجام شد و عملیات در تمام موارد موفقیت‌آمیز بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1259251

مهمترین اخبار ایران و جهان: