نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 08:34

استقلال خوزستان نقره داغ شد

تیم استقلال خوزستان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم‌های خوشه طلایی ساوه و استقلال خوزستان در هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان به مصاف هم رفتند.

در این دیدار با گل‌های جواد آقایی‌پور در دقیقه 48 و رضا نبی‌زاده در دقیقه 90 آبی‌پوشان خوزستانی برنده دیدار شدند و 3 امتیاز بازی را کسب کردند.

در این دیدار تخلفاتی از سوی تیم‌های خوشه طلایی ساوه و استقلال خوزستان انجام شد که کمیته انضباطی در این خصوص حکم خود را صادر کرد.

در این حکم آمده است: مسابقه تیم‌های خوشه طلایی ساوه و استقلال خوزستان برگزار شد و از سوی فرشاد بختیاری‌زاده، مربی تیم استقلال خوزستان، تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 260 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

محمد سرفراز، بازیکن تیم خوشه طلایی ساوه، به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 260 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم استقلال خوزستان به دلیل تخلفات تماشاگرانش (پرتاب مواد آتش‌زا) باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1248495

مهمترین اخبار ایران و جهان: