نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 16:00

تذکر شفاهی راستینه به وزیر نیرو برای حل مشکل آب شهرکرد

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس با بیان اینکه متاسفانه چند روزی است مردم شهرکرد مشکل آب شرب دارند، گفت: وزیر نیرو دستور دهد تا تصفیه‌خانه طرح آبرسانی به نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، احمد راستینه هفشجانی در نشست علنی امروز دوشنبه هشتم خردادماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: اگرچه اقدامات قابل تحسینی سال گذشته در جریان بحران آب شهرکرد از سوی وزارت نیرو انجام گرفت، اما متاسفانه مسئله اصلی که بهره‌برداری کامل از پروژه آب شرب نیمی از جمعیت استان است، همچنان به سرانجام نرسیده و تصفیه‌خانه آن تکمیل نشده است و متاسفانه چند روزی است مردم شهرکرد در تهیه آب شرب به مشکل خورده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو دستور دهد تا تصفیه‌خانه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: انتظار می‌رود پیرو جلسه با وزیر نیرو و دستورات صریح برای حل این موضوع، پیگیری کنید این دستورات با سرعت بیشتری اجرایی شود.

عدم نقش‌آفرینی دستگاه‌های فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه‌ای در اجرای قانون جوانی جمعیت

راستینه خطاب به رئیس جمهور گفت: اجرای احکام قانون جوانی جمعیت هنوز به اولویت و دغدغه اصلی دولتمردان تبدیل نشده است و همچنین عدم نقش‌آفرینی ویژه دستگاه‌های فرهنگی، تبلیغاتی و رسانه‌ای در این موضوع مشهود است و سرگردانی متقاضیان وام ازدواج و فرزندآوری به هیچ عنوان از سوی بانک‌های عامل پذیرفتنی نیست.

وی افزود: اصلاح طرح هادی روستایی و طرح‌های جامع شهری برای آزادسازی و الحاق اراضی برای واگذاری به خانواده‌های واجد شرایط باید سرعت بگیرد زیرا کم‌کاری‌ها در این زمینه ما را به اهداف موردنظر قانون نمی‌رساند.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1247307

مهمترین اخبار ایران و جهان: