نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 00:04

حضور «کاروان زیر خورشید» در منزل شهید عجمیان

کرج- کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت در منزل شهید روح الله عجمیان حضور یافتند و با خانواده این شهید دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای کاروان زیر سایه خورشید عصر پنجشنبه به مناسبت دهه کرامت در منزل شهید روح‌الله عجمیان حضور یافتند و با خانواده این شهید دیدار کردند.

حجت الاسلام علی سلیمانی، روحانی کاروان خادمان زیر سایه خورشید در دیدار با خانواده شهید عجمیان از شهیدان به عنوان ارمغان آوران امنیت، اقتدار و عزت برای ملت ایران یاد کرد.

مادر شهید روح الله عجمیان نیز ضمن خوش آمدگویی به خادمان امام رضا (ع) که محبت آن حضرت در دل همه ایرانیان جای دارد و همه دل تنگ حرم نورانی امام می‌شوند، افزود: باور نمی‌کردم که یک روز در دهه کرامت میزبان خادمان امام در منزل خودمان به حرمت شهیدان باشم.

مادر شهید عجمیان ادامه داد: فرزندم را تقدیم ولایت و انقلاب و دین کردم و هر وقت به فرزندان هم سن و سال روح الله نگاه می‌کنم، تصویر فرزند شهیدم در ذهنم تداعی می‌شود.

وی یادآور شد: همه فرزندان ایران فرزند من هستند و بر خون پاک شهیدان افتخار می‌کنیم، به دشمنان ایران، انقلاب و اسلام اعلام می‌کنیم که همه ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1238495

مهمترین اخبار ایران و جهان: