نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 09:32

85 درصد از فضاهایی ورزشی زنجان در اختیار هیأت‌ها قرار دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۸۵ درصد سالن‌های ورزشی در اختیار هیأت‌ها قرار دارد، گفت: این ظرفیت بسیار بزرگی است که می‌توان از آن برای تقویت ورزش استان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در دیدار جامعه مردمی ورزشی استان با استاندار زنجان از فعالیت 300 هیأت ورزشی در استان خبر داد و اظهار کرد: ورزش استان از ظرفیت قانونی واگذاری فضاهای ورزشی به هیأت‌های ورزشی حداکثر استفاده را کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۸۵ درصد سالن‌های ورزشی در اختیار هیأت‌ها قرار دارد، افزود: این ظرفیت بسیار بزرگی است که می‌توان از آن برای تقویت ورزش استان استفاده کرد.

وی در پاسخ به مطالب مطرح شده در مورد اشتغال قهرمانان ورزشی گفت: جذب قهرمانان ورزشی طبق آیین‌نامه خاصی انجام می‌شود که در این راستا 10 نفر از قهرمانان ورزشی در این اداره کل جذب و مشغول به کار شده‌اند و در حال حاضر دیگر ظرفیتی برای این کار وجود ندارد چرا که رشته‌های تحصیلی قهرمانان با استخدام در این اداره کل مرتبط نیست.

بازرگان همکاری ادارات و دستگاه‌های دولتی دیگر از جمله شورا و شهرداری را از راهکارهای کمک به جذب قهرمانان ورزشی طبق قوانین اعلام کرد و گفت: تجلیل‌های انجام شده از ورزشکاران استان هم در حد بضاعت انجام شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تشکیل شورای ورزش را از راهکارهای کمک به رفع دغدغه‌های ورزشکاران استان عنوان کرد و افزود: تشکیل این شورا می تواند به احصای راهکارهایی را برای حل مشکلات جامعه ورزشی کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه با وجود همه مشکلات تلاش خود را برای حمایت از ورزشکاران انجام می‌دهیم، گفت: در تجلیل انجام شده از جامعه ورزشی برای نخستین بار از مربیان قهرمان پرور هم حمایت شد.

بازرگان از پیش‌بینی اعتبار برای حمایت از ورزش‌هایی که زمینه پرورش قهرمان ورزشی در آن وجود دارد خبر داد و افزود: ۱۸ هیأت در این راستا برنامه ارائه داده و طبق تفاهم نامه باید بر روی پایه‌ها کار کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: بر اساس برنامه ارائه شده توسط هیأت‌های ۱۸ گانه اعتبار تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه این اداره کل وظیفه دارد که برای بهبود وضعیت ورزشکاران فعالیت کند، ادامه داد: برای کاهش مشکلات همه تلاش خود را انجام می‌دهیم.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1204407

مهمترین اخبار ایران و جهان: