نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 08:22

۱۰۰ اتوبوس برای انتقال مسافران از سمنان به مرقد امام(ره) منظور شد

سمنان- مدیرکل راهداری استان سمنان بابیان اینکه آمادگی لازم برای برگزاری آیین سالگرد ارتحال امام (ره) وجود دارد، گفت: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران از سمنان به تهران منظور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پایانه‌های شهر سمنان، ضمن بیان اینکه استان سمنان برای ارائه خدمات به زائران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در آمادگی کامل به سر می‌برد، ابراز داشت: برای خدمات دهی با کیفیت در این مراسم تمام ظرفیت‌ها به کار گرفته می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه برای جابه‌جایی زائران از استان سمنان به مقصد مرقد مطهر امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است، افزود: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافران و زائران از استان سمنان به مقصد تهران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه این تعداد اتوبوس‌های حمل و نقل مسافر قبل از اعزام به لحاظ فنی بررسی می‌شوند، ابراز داشت: ناوگان شرکت‌های حمل و نقل نیز بر این مهم اهتمام دارند چرا که خدمات دهی با کیفیت در دستور کار است.

منصور کیایی بابیان اینکه علاوه بر پلیس راه راهداری نیز طی این ایام کنترل جاده‌های استان سمنان را انجام می‌دهد، تصریح کرد: هدف از این اقدام کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک طی ایام سالگرد ارتحال امام خمینی است.

وی بابیان اینکه در صورت تقاضا برای سفر به مرقد مطهر امام خمینی (ره) امکان افزایش ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در استان سمنان وجود دارد، افزود: اگر اتوبوسی به دلیل فنی در راه بماند این آمادگی وجود دارد تا اتوبوس جایگزین از استان سمنان مسافران را به مقصد برساند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1251395

مهمترین اخبار ایران و جهان: