نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 17:14

غرب نمی‌تواند نمونه‌ای از زن برگزیده اسلامی را تربیت کند

بیله‌سوار- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیله‌سوار گفت: غرب با اندیشه منحط خود هرگز نمی‌تواند نمونه‌ای از زن برگزیده دینی و اسلامی را تربیت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود فاضلی‌نیا بعد از ظهر یکشنبه در آئین گرامیداشت روز دختر در شهرستان بیله‌سوار که با حضور فرماندار و مسئولان این شهر برگزار شد، اظهار کرد: دختران کوثر جاری در خانه‌های پدرانشان هستند و خداوند با خلق دختران، به پدران عطیه و هدیه‌ای بزرگ داده است.

وی با اشاره به اینکه تربیت اسلامی و دینی دختران در خانواده‌ها باید مقدم بر هر چیزی باشد، تصریح کرد: خداوند حضرت محمد (ص) را با اعطای بزرگترین کوثر جهان، مفتخر کرد و امروز مشاهده می‌کنیم که بعد از یک‌هزار و ۴۰۰ سال هنوز آثار و نشانه‌های مستحکم تربیت اسلامی منبعث از بیت رسول‌الله در جامعه ساری و جاری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیله‌سوار گفت: مقامی که اسلام به زنان و دختران داده، مقام شفاعت در روز قیامت و بهشت است و حضرت فاطمه معصومه (س) یکی از این مایه‌های برکات در دنیا است.

حجت‌الاسلام فاضلی‌نیا جایگاه زنان و دختران را در جامعه اسلامی بسیار والا اعلام کرد و افزود: غرب هرگز نمی‌تواند نمونه‌ای از این زنان با تربیت اسلامی را به جامعه ارائه کند که بتواند در یک بعد از ظهر غمناک کاخ و تخت یزید را در هم بشکند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز کسانی که اسیر فضای مجازی شده و قول اندیشه‌های شوم غرب را خورده‌اند، بدانند که استکبار می‌خواهد ارزش زن تراز اسلام را زیر سوال برده و قداست، هیبت و هیمنه زن را بشکند.

حجت‌الاسلام فاضلی‌نیا اضافه کرد: اگر غرب می‌تواند فردی مانند زینب (س) را تحول جامعه دهد که بعد از قرن‌ها ندای مظلومیت کربلا را هنوز هم می‌شنویم، می‌تواند سخن بگوید اما آنهایی که در صدد زیر سوال بردن زنانگی زن هستند باید شرم کرده و سر خود را به زیر بیندازند.

وی بیان کرد: دین اسلامی نسلی فاطمی و نبوی را تربیت کرده و جایگاه زنان به حدی است که خداوند در مقام مادر بهشت را آفریده است.

حجت‌الاسلام فاضلی‌نیا بزرگترین امر به معروف و نهی از منکرکننده جامعه اسلامی را فاطمه زهرا (س) معرفی کرد و ادامه داد: دخت نبی مکرم اسلام خطبه‌های غرا در مقام زن ایراد کردند که هر کدام از این خطبه‌ها عزت زن را در اسلام تعریف و شیعه را به جهان ثابت کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیله‌سوار با انتقاد از نگاه ابزاری غرب به زنان گفت: پدران و مادران آگاه باشند تا با تربیت نسلی اسلامی، مؤمن و باوقار بتوانیم دختران خود را در مسیر درست هدایت و راهنمایی کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1228295

مهمترین اخبار ایران و جهان: