نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 20:51

ژیمناستیک‌کاران اردبیلی کارنامه ۶ ماهه می‌گیرند

اردبیل- رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل گفت: ورزشکاران رشته ژیمناستیک در رده‌های سنی پایه به تناسب پیشرفت کارنامه ۶ ماهه دریافت می‌کنند.

وحید صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با همکاری باشگاه‌های مختلف و مساعدت مربیان و فعالان رشته ژیمناستیک تلاش ما بر این است تا ارائه کارنامه ورزشی را برای نخستین بار به ورزشکاران هیئت ژیمناستیک استان اردبیل شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: این امر نه تنها به روند توسعه و پیشرفت فعالیت‌های ورزشکاران کمک می‌کند بلکه زمینه شناسایی استعدادهای ناب این رشته را فراهم می‌آورد.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل گفت: با هدف بررسی نقاط ضعف و قوت ورزشکاران، ارائه این کارنامه ورزشی از سال گذشته آغاز شده است.

صادقی افزود: برای نخستین بار زیر نظر مربیان هیئت استان این مجموعه فعالیت خود را آغاز کرده و تلاش بر این است تا نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف نیز به سرعت از بین برود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تست‌گیری و آمادگی جسمانی در کارنامه ورزشی ۶ ماهه ورزشکاران ثبت می‌شود تا ایرادات و اشکالات برطرف شود.

صادقی اضافه کرد: اگر در این بررسی‌ها ورزشکاری نمره حد نصاب را کسب نکند، علت و موانع از طرف هیئت مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری و ارائه کارنامه ورزشی نخبه‌پروری است و تلاش ما بر این است تا همه ساله ورزشکاران شاخصی را برای استان و کشور معرفی کنیم.

صادقی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: این کار در رده‌های سنی دختران و پسران انجام می‌شود تا ما بتوانیم بهترین و مستعدترین ورزشکاران استانی را راهی مسابقات کشوری بکنیم.

وی تصریح کرد: رشته ژیمناستیک از رشته‌های پایه و اساسی است و علاقه‌مندان بیشماری دارد و ما در فصول مختلف با برگزاری کلاس‌های آموزشی و مهارتی سعی می‌کنیم در گروه‌های سنی مختلف دانش‌آموزان را جذب کنیم.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل گفت: امسال نیز در فصل تابستان شاهد برگزاری کلاس‌های مختلف رشته ژیمناستیک خواهیم بود تا علاقه‌مندان بتوانند با حضور در سالن‌ها از فضای ورزشی مفرح استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200951

مهمترین اخبار ایران و جهان: