نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 16:51

ساماندهی صنایع مزاحم در شهرکرد پیگیری می‌شود

شهرکرد_فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: ساماندهی مشاغل و صنایع مزاحم موجود در شهر شهرکرد به جد پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر عبدالغنی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ساماندهی مشاغل و صنایع مزاحم موجود در شهر شهرکرد به جد پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی عرصه برای برخی مشاغل مزاحم همچون محل‌های خرید و فروش ضایعات در شهرکرد به صورت ویژه در دستورکار است، افزود: با اقدامات صورت گرفته مجمع فناوران ۲ برای دومین بار تشکیل می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان شهرکرد ادامه داد: مشکلات در خصوص نانوایی‌ها را قبول داریم و اگرچه همه این واحدهای صنفی به دستگاه کارت خوان ویژه مجهز شدند اما همچنان برخی معضلات در این زمینه وجود دارد.

عبدالغنی در خصوص پروژه‌ها و اعتبارات سفر رئیس‌جمهور و اعتبارات استانی برای شهرستان شهرکرد، عنوان کرد: از محل سفر ۷۷ پروژه با اعتبار یک هزار و ۵۵۱ میلیارد تومان برای این شهرستان مصوب شد که تاکنون ۳۴۰ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است.

وی اضافه کرد: همچنین از محل اعتبارات استانی نیز ۳۶۶ پروژه با اعتبار مصوب ۳۵۳ میلیارد تومان برای شهرکرد پیش‌بینی شده است که از این میزان اعتبار تاکنون ۲۴۸ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: از محل ماده ۱۷ نیز ۳۵ پروژه با اعتبار مصوب ۲۹.۳ میلیارد تومان برای این شهرستان تعریف شد که منابع آن به صورت کامل جذب شدند.

عبدالغنی پیرامون پروژه برج‌های دوقلوی شهرکرد نیز گفت: سازه این طرح در ضلع جنوب شرق آن به دیوار حائل متصل نشده است که امکان ریزش آن وجود دارد، همچنین اسکلت فلزی این بنا که هم‌اینک ارزشی حدود ۷۰۰ میلیارد تومان دارد در حال زنگ زدن است لذا باید برای حفظ آن به عنوان بیت‌المال در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200407

مهمترین اخبار ایران و جهان: