نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 09:05

معلمان برتر استان سمنان تجلیل شدند/ ارتقای کیفیت آموزشی

سمنان- مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از برگزاری مراسم تجلیل از معلمان برتر استان در سطوح کشوری، استانی و منطقه‌ای خبر داد.

عادل خالقی ثمرین در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در پایان هفته گرامیداشت مقام معلم، از معلمان برتر استان سمنان تجلیل به عمل آمد، تاکید کرد: این معلمان در سه سطح شامل منطقه‌ای، استانی و ملی حائز شاخص‌های برتر شده بودند.

وی با بیان اینکه در بین ۱۲ معلم نمونه کشور در سال ۱۴۰۲ نام یک معلم از استان سمنان نیز وجود دارد، افزود: بیابانی معلم شاخص نمونه کشوری از استان سمنان طی مراسم ویژه‌ای تقدیر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه در پایان هفته معلم همچنین از دو معلم برتر استانی نیز تجلیل شد، تاکید کرد: این معلمان توانسته بودند در شاخص‌های مختلف از جمله روش‌های نوین تدریس، مقالات، سطح علمی، پویایی و… حائز امتیازات برتر در سراسر هشت شهرستان استان سمنان شوند.

خالقی ثمرین با بیان اینکه ۳۰ معلم برتر در سطح منطقه‌ای نیز طی مراسمی قدردانی شدند، ابراز کرد: هدف از این نوع برنامه‌های تجلیل در واقع در کنار قدردانی از معلمان، انگیزه بخشی به این قشر مهم و تأثیر گذار است.

وی با بیان اینکه به برکت معلمان خوبی که در استان سمنان وجود دارد، توانسته‌ایم در بسیاری از شاخص‌های تحصیلی در سال تحصیلی جاری موفق عمل کنیم، بیان کرد: قبولی دانش آموزان استان در مرحله اول المپیاد علمی کشوری ۱۳ درصد نسبت به سال گذشته ارتقا پیدا کرده که دستاورد خوب علمی برای دانش آموزان استان است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان همچنین ارتقای کیفیت آموزشی را یکی از راهبردهای این اداره کل در سراسر استان دانست و تاکید کرد: در این مسیر، معلمان نقش ویژه‌ای را ایفا خواهند کرد از سوی دیگر ارتباط سازنده با اولیا و همچنین مهارت افزایی دانش آموزان از دیگر راهبردهای آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1201551

مهمترین اخبار ایران و جهان: