نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 17:22

تمام مسئولان کشور باید در راستای کاهش مشکلات مردم تلاش کنند

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است، گفت: تمام مسئولان کشور باید در راستای کاهش مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر چهارشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان کرمانشاه که با حضور صحرایی استاندار کرمانشاه، حجت الاسلام مفید مسئول شورای نگهبان استان کرمانشاه و امامان جمعه شهرها و مناطق مختلف استان برگزار شد از رفع مشکلات مردم به عنوان بالاترین کار یاد کرد.

وی خطاب به مسئولان استان کرمانشاه، افزود: بحمدالله کارهای خوبی انجام شده اما باید باید همه جانبه تلاش شود تا مشکلات مردم خصوصاً در مناطق محروم از بین برود.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید در اعلام مسائل و مشکلات دقیق باشیم زیرا وقتی مشکلی به صورت دقیق و علمی مطرح شود، می‌توان راه حلی جامع برای آن متصور شد.

علما بیان کرد: باید با کمک هم و با عقلانیت جمعی کمک کنیم مشکلات استان با مدیریت درست و علمی برطرف شود زیرا آنچه باعث عقب ماندگی جوامع می‌شود عدم مدیریت است.

وی در خصوص اهمیت وحدت برای ارتقای کمی و کیفی استان کرمانشاه، بیان کرد: امام راحل (ره) یکی از اساسی‌ترین سخنانش وحدت بود زیرا وحدت باعث ثبات و پایداری جامعه می‌شود و باید بدانیم حفظ وحدت مدیریت می‌خواهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1219051

مهمترین اخبار ایران و جهان: