نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 22:41

بانوان سفیران جوانی جمعیت هستند

رشت - دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به نقش اثرگذار بانوان در حوزه‌های مختلف گفت: بانوان سفیران جوانی جمعیت هستند و باید از آنها در این حوزه بکارگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی عصر چهارشنبه در همایش بررسی چالش‌های جمعیتی گیلان اظهار کرد: فراهم سازی مشارکت مردمی در جوانی جمعیت بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به نقش مردم در همه ابعاد، رویکرد مردم محوری را بسیار با اهمیت خواند و افزود: هر زمانی در موضوعی مردم پای کار آمدن منشأ خیر و برکت شده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه زیبایی‌های خانواده پرجمعیت برای افراد بازگو شود، گفت: غفلت در حوزه جمعیت در دهه اخیر، این مسئله را تبدیل به بحران کرده است.

حجت الاسلام پور یوسفی با تاکید بر نگاه جبهه‌ای و تشکیلاتی در حوزه جمعیت بیان کرد: در حوزه جوانی جمعیت باید جبهه‌ای و تشکلی عمل کرد تا به نتیجه ختم شود.

وی با تاکید بر اینکه نهضت ملی گفتمان سازی در حوزه جمعیت باید به راه افتد، افزود: جوانی جمعیت باید به گفتمان ملی تبدیل شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به نقش اثرگذار بانوان در حوزه‌های مختلف بیان کرد: بانوان سفیران جوانی جمعیت هستند و باید از آنها در این حوزه بکارگیری شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1219551

مهمترین اخبار ایران و جهان: