نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 08:21

ثبت سفارش کتاب بیش از ۹۳ هزار دانش‌آموز سمنانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از ثبت سفارش کتاب بیش از ۹۳ هزار دانش‌آموز این استان در سامانه «سیدا» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عادل خالقی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ۹۵ هزار و ۸۲۹ دانش‌آموز ثبت‌نام شده استان سمنان در سامانه سیدا، تاکنون ۹۳ هزار و ۲۰۶ نفر موفق به ثبت کتب درسی خود شده‌اند.

وی با بیان اینکه زمان ثبت سفارش کتاب سال تحصیلی آینده دانش‌آموزان میان‌پایه تا ۳۱ تیرماه انجام شد، ادامه داد: در حال حاضر نیز ثبت‌نام پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم فعال است و دانش‌آموزان میان‌پایه باید در انتظار زمان تمدید ثبت‌نام کتب درسی باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان اظهار کرد: طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور، توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ دانش‌آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و در حال انجام است و دانش‌آموزان برای دریافت کتاب‌های درسی خود باید به مدرسه محل تحصیل مراجعه کنند.

وی افزود: امکان ویرایش و اصلاح سفارش کتب درسی نیز وجود دارد که بر اساس اعلام از سوی وزارت آموزش و پرورش به اولیای دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی می‌شود.

اولیا، دانش‌آموزان و مدارس می‌توانند به صورت گروهی و فردی با داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز و مراجعه به سامانه به نشانی www.irtextbook.ir نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1420851

مهمترین اخبار ایران و جهان: