نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 22:41

ظرفیت اسکان مسافر در آبشار یاسوج تکمیل شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از استقبال بی‌نظیر گردشگران به جاذبه طبیعی آبشار یاسوج در مرکز این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سعید طالبی‌پور شامگاه امروز چهارشنبه ۱۱مرداد ماه ۱۴۰۲در بازدید سرزده از آبشار یاسوج، اظهار کرد: با توجه به استقبال گردشگران ظرفیت اسکان در آبشار یاسوج‌تکمیل شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از عوامل شهرداری یاسوج در خدمات دهی به گردشگران، بیان‌کرد: خدمات‌دهی از جمله نظافت سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و محل اسکان‌چادری گردشگران در آبشار یاسوج مطلوب است.

طالبی‌پور افزود: نظارت مستمر بر خدمات‌دهی گردشگران توسط کارشناسان این اداره‌کل و دیگر دستگاه‌ها نظارتی به صورت شبانه روزی در تمام تاسیسات گردشگری ادامه دارد.

او ادامه داد: این روزها به دلیل گرم‌بی سابقه هوا در مناطق جنوبی کشور، جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از جمله مناطق سردسیری در شهرستانهای بویراحمد ودنا میزبان گردشگران زیادی از سراسر ایران است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش های دولت سیزدهم تمام امکانات رفاهی برای پذیرش مسافر و گردشگران در دو شهرستان بویراحمد و دنا فراهم است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1423895

مهمترین اخبار ایران و جهان: