نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 20:14

افزایش کانون پرورش فکری در گلستان در دستور کار کانون قرار دارد

گرگان- مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان جدید گلستان از افزایش کانون پرورش فکری در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، الهه غیناقی، ظهر امروز در مراسم معارفعه خود با بیان اینکه افزایش آمار عضویت کانون در اولویت کاری ما قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: این اتفاق با هدف اینکه خانواده‌ها آشنایی بیشتری در راستای فعالیت‌های کانون برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان داشته باشند انجام خواهد شد.

وی ارتقای علمی مربیان، بهره گیری از تجارب نیروهای پرتوان جوان و انقلابی و ترویج روحیه نشاط شادی آفرین و شناخت استعدادها در بین کودکان و نوجوانان استان از برنامه‌های مهم کانون گلستان دانست و افزود: رسالت ما این است که هر جا کودک و نوجوان هست باید یک کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوان هم آنجا باشد.

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان جدید گلستان گفت: توجه به ظرفیت‌های استان و تلاش برای تقویت برنامه‌های کانون و ارتباط تنگاتنگ با مدارس برای گرایش، بیشتر جوانان از اقداماتی است که در دستور کار قرار داده شده است.

وی اظهار کرد: توجه به محلات و مناطق کم برخوردار و مناطق محروم برای توجه به نیازهای کودکان و نو جوانان در دستور کار جدی کانون قرار دارد.

گفتنی است الهه غیناقی با حضور محمد رضا کریمی صارمی مدیر تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به عنوان مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان جدید گلستان معارفه شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438807

مهمترین اخبار ایران و جهان: