نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 22:56

عملکرد خوب رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در اغتشاشات

مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد در هنگامه ناآرامی‌ها هیچ گونه مشکلی از سوی رسانه‌ها ایجاد نشد و همگی در مسیر انقلاب و نظام حرکت می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ امین درخشان در آیین جشنواره رسانه‌ای خبر خوب در استان کهکیلویه و بویراحمد که با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برگزار شد اظهار کرد: باید قدردان خدمات خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کهکیلویه و بویراحمد یادآور شد: خبرنگاران استان کهکیلویه و بویراحمد علاوه بر اینکه مشکلات مردم را مطالبه‌گری می‌کنند هیچگاه از موازین انقلاب و ارزش‌ها عبور نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد در اغتشاشات سال گذشته موید این ادعاست گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد در هنگامه ناآرامی‌ها هیچ گونه مشکلی از سوی رسانه‌ها ایجاد نشد و همگی در مسیر انقلاب و نظام حرکت می‌کردند.

این مسئول با بیان اینکه باید از برنامه‌های روزمره مربوط به روز خبرنگار عبور کرده و به کیفیت‌ها بیندیشیم افزود: برگزاری جشنواره خبر خوب در ایام تجلیل از خبرنگاران و روز خبرنگار یکی از برنامه‌های کیفی بخشی در حوزه رسانه و مطبوعات استان است.

وی گفت: در دو بخش آزاد و ویژه این جشنواره برگزار می‌شود که 750 اثر به دبیرخانه ارسال شد.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1439007

مهمترین اخبار ایران و جهان: