نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 21:41

آمادگی کامل گلستان برای اعزام زائران اربعین حسینی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از ایجاد آمادگی کامل اداره کل و صنوف بخش مسافری و کمیته حمل و نقل و سوخت استان برای جابجایی و اعزام زائران اربعین حسینی (ع) خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، عادل مصدقی امشب در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:  اداره کل و صنوف بخش مسافری و کمیته حمل و نقل و سوخت استان برای جابجایی و اعزام زائران اربعین حسینی (ع) آمادگی کامل دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: این آمادگی ها در دو بخش تامین زیرساخت های جاده‌ای و ناوگان مسافربری است.

به گفته وی، در تامین زیرساخت‌های جاده ای و تامین امنیت جاده‌ها با شروع مسافرت‌های تابستانی طرح ویژه راهداری تابستانی با انجام اقداماتی برای ایمن سازی راه‌ها از قبیل منظرآرایی، احداث روشنایی‌ها، تعویض و نصب تابلو و علائم و سایر موارد اقدام شده است.

مصدقی در خصوص تامین ناوگان مسافری هم گفت که تاکنون 190 دستگاه اتوبوس و میدل باس و مینی‌بوس برای اعزام زائران در نظر گرفته شده و از ظرفیت ناوگان وارداتی سازمان متبوع هم استفاده خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان بیان کرد: با هماهنگی دستگاه‌های عضو کمیته حمل و نقل و سوخت استان برای اعطای مشوق به رانندگان و مالکان ناوگان نیز در حال پیگیری هستیم.

پایان پیام/۸۳۰۲۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1440695

مهمترین اخبار ایران و جهان: