نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 10:57

خبرنگاران در صف اول جبهه جهاد تبیین هستند

ساری- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا صداقت را یکی از صفات برجسته خبرنگار بسیجی ذکر کرد و گفت: خبرنگاران در صف اول و مقدم جبهه جهاد تبیین و جنگ نرم فرهنگی علیه دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رعایتی صبح دوشنبه در آئین تقدیر از خبرنگاران و فعالان حوزه بسیج و سپاه گفت: اگر تاریخ باقیمانده به واسطه رساندن خبر تاریخ است و اگر خبر نباشد، واقعه مورد فراموشی قرار می‌گیرد.

وی با عنوان اینکه رسانه‌های غربی درپی جذب مخاطب هستند، افزود: اما صداقت شاخصه خبرنگار بسیجی است و هرگز به اخبار کذب و بی ریشه نمی‌پردازد از این رو صداقت یکی از صفات برجسته خبرنگار بسیجی است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر فریضه جهاد تبیین اظهار داشت: متأسفانه برخی‌ها یا حرف نمی‌زنند و یا حرف خوب نمی‌زنند در حالی که مقام معظم رهبری بر امیدآفرینی تاکید داشته‌اند.

حجت الاسلام رعایتی تصریح کرد: خبرنگار بسیجی باید حرف حق و با صداقت بزند و مایه امیدآفرینی در جامعه شود زیرا کیفیت، کمیت را درپی دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با تاکید براینکه خبرنگار باید حقیقت گو باشد و در این راستا کوتاهی نکند، تصریح کرد: به عنوان مثال اگر افرادی که کار و ایثارگری حسین فهمیده‌ها را گزارش نمی‌دادند، نبودند، مردم با آن آشنا نمی‌شدند.

وی از خبرنگاران به عنوان سرداران صف اول جبهه جهاد تبیین و جنگ نرم فرهنگی علیه دشمن یاد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441251

مهمترین اخبار ایران و جهان: