نیوز سیتی!
25 تیر 1402 - 22:08

تشکیل کلاس هنری و مهارتی برای کودک و نوجوان با نیازهای ویژه البرز

کرج- سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز گفت: در هر پایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک کلاس ویژه هنری و مهارتی برای متقاضیان کودک و نوجوان با نیازهای ویژه تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده سلیمانی عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح پایگاه تابستانی مدرسه استثنایی ایمان از اجرای تفاهم نامه همکاری فی مابین این اداره و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.

وی گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان استثنایی و به موجب مذاکرات صورت گرفته، در هر پایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان، یک کلاس ویژه هنری و مهارتی برای متقاضیان کودک و نوجوان با نیازهای ویژه تشکیل می‌شود.

سلیمانی توجه و حمایت از دانش آموزان با نیازهای ویژه را از رویکردهای اصلی آموزش و پرورش دانست و افزود: خدمت رسانی مطلوب به این دانش آموزان، لزوم همگرایی بین دستگاه‌های اجرایی استان از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را می‌طلبد و انعقاد این تفاهم نامه موجبات همکاری بیش از پیش با این کانون را در بر دارد.

در پایان اظهار داشت: غنی سازی و تقویت برنامه‌های فرهنگی و هنری به ویژه در اوقات فراغت برای دانش آموزان استثنایی از ضروریات ارائه خدمت به آنها است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1364407

مهمترین اخبار ایران و جهان: