نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 14:56

تلاش های خبرنگاران در عرصه روشنگری شایسته تقدیر است

سنندج-امام جمعه سنندج گفت: تلاش های خبرنگاران در عرصه آگاه‌سازی مردم، روشنگری و اطلاع‌رسانی شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک ۱۷ مرداد ماه روز گرامیداشت خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران مسئولیت و رسالت خطیری در راستای روشنگری جامعه برعهده دارند.

وی افزود: تلاش‌های خبرنگاران در عرصه روشنگری شایسته تقدیر است چرا که این قشر در مسیر مطالبه‌گری و اطلاع‌رسانی شهدایی را هم تقدیم کشور کرده‌اند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: مسئله خبرنگاران و جایگاه و مسئولیت آنها به اندازه‌ای مهم است که پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند: «رسالت من مانند دیده‌بانی است که برای آگاه‌سازی مردم و روشنگری خواهد بود.»

ماموستا رستمی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آغاز پیش ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استقبال گسترده جوانان و نخبگان از مرحله پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی جای خوشحالی است.

وی افزود: امیدواریم در روزهای باقی مانده شاهد مشارکت بیشتر افراد در این خصوص باشیم و این مهم زمینه ساز برگزاری انتخاباتی پرشور در اسفندماه شود.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم توسط شهروندان برخی کشورهای اروپایی اظهار کرد: این اقدامات ناشایست باید هرچه زودتر متوقف شود و با مسببان آن برخورد شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436895

مهمترین اخبار ایران و جهان: