نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 11:15

نفرات برتر رنکینگ بدمینتون کشوری در زنجان معرفی شدند

زنجان-رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان از پایان رقابت‌های رنکینگ بدمینتون بزرگسالان کشور در زنجان خبر داد.

غلامرضا باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه رقابت‌های رنکینگ بدمینتون سطح ۲ مردان در زنجان از ۱۸ مردادماه آغاز و روز گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد، اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها ۱۳۲ بازیکن از سراسر کشور حضور داشتند.

وی با یادآوری اینکه رقابت‌های رنکینگ بدمینتون سطح ۲ آقایان به میزبانی آکادمی بین‌المللی بدمینتون زنجان برگزار شد، ادامه داد: در این رویداد کشوری که از سطح بالایی برخوردار بود، ورزشکاران به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند که ۷۴ ورزشکار در بخش مقدماتی و ۳۲ ورزشکار نیز در بخش اصلی حضور داشتند.

باقری با اشاره به اینکه در بخش تک‌نفره این مسابقات، علی حیاتی از کرمانشاه به مقام قهرمانی دست یافت، خاطرنشان کرد: در این بخش، مهران شهبازی عنوان دومی را از آن خود کرد و عنوان مشترک سومی نیز به فرزین خان‌جانی از تهران و محمدعلی فقیدخراسانی از استان یزد رسید.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان در خصوص نتایج کسب شده در بخش دونفره این دوره از رقابت‌ها، اظهار کرد: در این بخش نیز صالح سنگ‌تراش و مهدی میرشکاری از استان سیستان و بلوچستان اول شدند و عنوان دومی نیز به برادران شهبازی از استان کرمانشاه رسید. همچنین صدرا صادقی از کرمانشاه و آرمین زکی‌زاده از تهران به همراه محمد زرچی و محمدجواد غریب از خراسان‌رضوی به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

باقری افزود: این رقابت‌ها از دو داور منتخب این رشته برای حضور در رخداد مهم المپیک پاریس تجلیل شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437751

مهمترین اخبار ایران و جهان: