نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 12:53

بن‌بست‌شکنی دولت سیزدهم برای مردم گلستان قابل لمس است

استاندار گلستان گفت: بن‌بست‌شکنی دولت سیزدهم بیش از هراستانی برای مردم استان گلستان روشن و واضح است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس علی‌محمدزنگانه ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه تعریض و چهارباندشدن ۶ کیلومتر از محور گنبدکاووس به اینچه‌برون اظهارکرد: دولت سیزدهم اقدامات خوبی را در همه حوزه‌ها انجام داده‌است ومهمترین وشاخص‌ترین اقدامات این دولت بن‌بست‌شکنی پرژه‌های تاریخی به ویژه در استان گلستان است.

وی تصریح‌کرد: با توجه به اینکه دراستان گلستان پروژه‌های تاریخی که بیش از ۱۸ تا ۲۰ سال برروی زمین باقیمانده بود و این دولت آنها را احیا و تکمیل کرد، مردم استان گلستان بیش از هراستان دیگر کشور، این بن‌بست‌شکنی‌ها را درک کرده و برایشان واضح و روشن است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه جاده‌های استان گلستان یکی از محورهای مهم حادثه‌خیز کشور است خاطرنشان‌کرد: استان گلستان دومین استان حادثه‌خیز جاده‌ای در کشور است و در دولت سیزدهم تمامی این محورهای مواصلاتی حادثه‌خیز به یک کارگاه بزرگ تبدیل شده‌است.

وی بیان کرد:از محل اعتبارات سفر اول رئیس‌جمهور به استان گلستان تاکنون مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان گنبدکاووس تخصیص پیداکرده‌است.

زنگانه گفت: در سفر دوم رئیس‌جمهور فاز نخست پروژه تصفیه‌خانه گنبدکاووس که به یک پروژه آثارباستانی تبدیل شده بود، به بهره‌برداری می‌رسد و بیش از ۳۰هزارنفر ازجمعیت شهرستان از این انشعاب بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: احیا پروژه مهم پتروشیمی که بیش از ۱۸ سال بلاتکلیف بود، پروژه لایروبی خلیج‌گرگان و غیره از جمله پروژه‌هایی است که با اراده آهنین دولت سیزدهم احیا شده‌است.

استاندارگلستان ابرازکرد:تاکنون در این دولت ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه مدرسه‌سازی و دوهزار میلیارد تومان در حوزه آبرسانی برای گلستان هزینه‌شده‌است‌.

وی افزود: امروز مصوبات خوبی برای مردم شهر گنبدکاووس که نماد شهر برادری در وحدت است خواهیم داشت.

زنگانه یادآورشد: امروز تمام مدیران‌کل استان موظف هستند قبل از پرداختن به مصوبات حوزه خود در شهرستان گنبدکاووس، اقدامات دولت‌سیزدهم در زمینه اعتبارات سفر، اعتبارات تملک‌دارایی و اعتبارات ابلاغی متمرکز وزارت‌خانه را بیان کنند.

گفتنی است امروز علی‌محمدزنگانه استاندار گلستان سفر یک روزه به شهرستان گنبدکاووس دارد.در این سفر استاندار درگلزارشهدای گمنام کمربندی شهر گنبدکاووس حضوریافته و به شهدا ادای احترام کرد.

آغاز عملیات پروژه تعریض و چهارباندکردن محور گنبدکاووس به اینچه‌برون به طول ۶ کیلومتر، بازدید از تصفیه‌خانه شهرستان گنبدکاووس، بازدید از جاده بین‌المللی نفت، حضور در مصلی امام‌جعفرصادق(ع) و ایراد سخنرانی، برپایی میز خدمت و برگزاری جلسه‌شورای اداری از جمله برنامه سفر یک روزه استاندار گلستان و هیات‌همراه به گنبدکاووس است.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436807

مهمترین اخبار ایران و جهان: