نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 14:41

بسیجیان ورزشکار در دو رشته در زنجان به مصاف هم می‌روند

مسوول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان از میزبانی استان زنجان برای برگزاری مسابقات ووشو و تکواندو قهرمانی بسیج کشور خبر داد و گفت: از استان زنجان ۲۲ شرکت کننده در این مسابقات حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا نجفی، مسوول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به میزبانی استان زنجان در برگزاری مسابقات ووشو و تکواندو قهرمانی بسیج کشور اظهار داشت: امسال برنامه‌های تربیت بدنی در حوزه نشاط و امید آفرینی تدوین وابلاغ شده است.

مسوول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه مسابقات قهرمانی بسیج با حضور۵۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات در روزهای ۱۸ و ۱۹ مرداد‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این مسابقات در ۱۹ مرداد‌ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مسابقات در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

نجفی در ادامه به حضور شرکت کنندگان زنجانی در این مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: از استان زنجان ۲۲ شرکت کننده در این مسابقات حضور دارند.

مسوول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشره به اینکه این مسابقات در رده جوانان برگزار می‌شود، افزود:  پیش‌بینی می‌شود که تعداد شرکت کنندگان در رشته تکواندو ۳۰۰ نفر و رشته ووشو ۲۰۰ نفر حضور داشته و به رقابت بپردازند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428951

مهمترین اخبار ایران و جهان: