نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 09:43

نقد دلسوزانه رسانه‌ها بزرگترین قوت قلب نمایندگان است

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نقد دلسوزانه رسانه‌ها در طول نمایندگی مجلس بزرگترین قوت قلب در پیگیری مسائل و رفع دغدغه‌های مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری شامگاه شنبه در دیدار با مدیرعامل خانه مطبوعات استان اردبیل که در آستانه روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: در سال انتخابات به این نقدهای مشفقانه نیاز بیشتری داریم و بر این باوریم اصلی ترین مسئولیت و مأموریت خبرنگاران و اصحاب رسانه باید ایجاد امید در جامعه در سایه بیان حقایق و واقعیت‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: در استان اردبیل ظرفیت رسانه‌ها بسیار عالی است و ما همواره تلاش کردیم تا از این ظرفیت برای پیشبرد امور و توسعه همه جانبه استان بهره بگیریم و در ادامه مسیر نیز به این همراهی‌ها نیاز داریم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با تبریک فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار که به نام شهید «محمود صارمی» مزین شده است، گفت: برای برگزاری آئین‌های بزرگداشت روز خبرنگار همراهی‌ها و همکاری‌های بیشتری را انجام می‌دهیم و امیدواریم در این روز بتوانیم قدردان گوشه‌ای از تلاش‌ها و زحمات یک ساله اصحاب رسانه استان باشیم.

در این دیدار مدیرعامل خانه مطبوعات استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی از روند بازسازی خانه مطبوعات با تزریق اعتباراتی از سوی بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم در سایه این حمایت‌ها به سرعت تکمیل و تجهیز خانه مطبوعات استان را شاهد باشیم.

علیرضا وکیلی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰۱ نفر از خبرنگاران، روزنامه نگاران و فعالان رسانه‌ای استان اردبیل تحت پوشش خانه مطبوعات هستند که ۳۰ درصد آنها بانوان و ۷۰ درصد نیز آقایان هستند.

وی فعالیت ۲۲۱ رسانه استانی به همراه نمایندگی روزنامه‌های سراسری، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری را یادآور شد و گفت: از لحاظ تعداد رسانه‌های برخط و غیربرخط این استان در سطح کشور رتبه پنجم را دارد و تلاش ما بر این است تا با تقویت فعالیت‌های رسانه‌ای این جایگاه اعتلا یابد.

وکیلی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا با همراهی مسئولان استان، نمایندگان و تشکل‌های غیردولتی آئین بزرگداشت روز خبرنگار را امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار کرده و قدردان فعالان عرصه رسانه باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1417407

مهمترین اخبار ایران و جهان: