نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 11:42

۱۴ نفر در حوادث جاده‌ای خوزستان مصدوم شدند

سخنگوی مرکز اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: وقوع ۲ فقره تصادف جاده‌ای و شهری استان در روز یکشنبه ۱۴ نفر مصدوم به جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عارف اصل شرهانی سخنگوی مرکز اورژانس ۱۱۵ خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: وقوع ۲ فقره تصادف جاده‌ای و شهری استان در روز یکشنبه ۱۴ نفر مصدوم به جا گذاشت.

وی بیان کرد:  برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید در شهر گتوند ۱۱ نفر مصدوم به جا گذاشت که این حادثه در ساعت ۲:۲۵ دقیقه بامداد امروز به اورژانس ۱۱۵ گزارش شد و ۲ دستگاه آمبولانس برای اعزام مصدومان به مراکز درمانی در محل حادثه حاضر شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس ۱۱۵ خوزستان افزود: مصدومان شامل پنج نفر مرد ۲۶ تا ۵۵ ساله یک، ۲ نفر زن ۲۱ و ۳۶ ساله، یک پسر نوجوان ۱۴ ساله، یک پسربچه پنج ساله و یک دختربچه ۱۱ ساله گزارش شده است و مصدومان توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان کارون گتوند منتقل شدند.

وی ادامه داد: همچنین بر اثر در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا در محور هندیجان به ماهشهر سه نفر مرد ۲۳، ۳۲ و ۵۵ ساله مجروح شدند که این حادثه در ساعت ۶:۲۵ دقیقه به مرکز اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که مصدومان توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای هندیجان انتقال یافتند.

اصل شرهانی گفت: شب گذشته به دنبال آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در منطقه گلستان اهواز، ۲ نفر زن مصدوم شدند که توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1417851

مهمترین اخبار ایران و جهان: