نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 23:51

نیمه نخست بازی در دست ما بود

تبریز - سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت بندر عباس با اشاره به بازی خوب بازیکنانش برابر مس سونگون گفت: نیمه نخست بازی با مس سونگون در دست ما بود.

هادی بزوال در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک برد تیم مس سونگون، افزود: نیمه نخست بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم با ارائه یک بازی تاکتیکی چهار گل به ثمر برسانیم و اجازه هیچ کاری به تیم مس ندادیم.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت بندر عباس عنوان کرد: از لحاظ فنی مسئولیت نتیجه بازی با من سرمربی استولی از قبل قابل پیش بینی بود که نتیجه به این مرحله برسد با داوری به مشکل بر خواهیم خورد.

وی اذعان داشت: در نیمه دوم برخی تماشاگر ها که معتقد هستم تماشاگر نما بودند به بازیکنان تیم و کادر فنی بی ادبی می‌کردند و حتی یکی آب دهان پرتاب می‌کرد و این رفتار در خور تماشاگران تیم قهرمان نیست.

سرمربی تیم پالایش اظهار کرد: در این شکست هم داور و هم تماشاگران بی تأثیر نبودند و پنالتی که داور گرفت اصلاً پنالتی نبود و باعث شد که ما در ادامه بازی دست به عصا حرکت کنیم و در نهایت به شکست تیم منجر شد.

وی یادآور شد: مسائل غیر فنی را از کمیته انضباطی درخواست می‌کنیم ورود پیدا کند تا حق تیم پالایش ضایع نشود.

بزوال با بیان اینکه مخالف حضور هواداران تیم نیستیم، توضیح داد: حضور تماشاگران در هر بازی لذت بازی را دو چندان می‌کند ولی این رفتارهای تماشاگر نما در خور تیم مس و تیم قهرمان نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1425995

مهمترین اخبار ایران و جهان: