نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 13:00

مجوز ۹ نانوایی سوپر آزاد کلاله در آستانه باطل شدن

فرماندار کلاله از معرفی 9 نانوایی متخلف سوپرآزاد در این شهرستان به مرجع قضایی به منظور ابطال جواز کسب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، فرهاد شیبک ظهر امروز در گفت‌وگو باخبرنگاران اظهار کرد: نظارت بر نانوایی‌های شهرستان با جدیت و دقت ادامه دارد.

وی ادامه داد: موضوع نظارت یک مسئله جمعی است و ما نیاز داریم همه آحاد جامعه در این امر به ما کمک کنند که خوشبختانه در این مسیر، تیم‌های بازرسی از بسیج، اصناف، شورای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و اقضار مختلف به ما کمک کردند.

فرماندار کلاله خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده ۸۰ تن آرد به ظرفیت آرد نانوایی‌های شهرستان اضافه شد اما متاسفانه برخی افراد سودجو با کاهش پخت و تخلف‌های حوزه آرد و نان قصد اخلال در کار را داشته که توسط تیم‌های نظارتی شناسایی شدند.

شیبک بیان کرد: ۹ واحد خبازی در سطح شهرستان به دلیل خرید آرد خارج از سامانه به مرجع قضایی و دستگاه‌های نظارتی معرفی شده تا جواز کسب آنها باطل شود.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تا کنون ۹۰ پرونده تخلف خبازی‌ها در سطح شهرستان کلاله به تعزیرات حکومتی ارسال شده که از این تعداد ۶۴ پرونده بالغ بر ۱۲۹ میلیارد تومان جریمه شدند و سایر پرونده‌ها نیز در حال بررسی است.

فرماندار کلاله همچنین تاکید کرد: دو نانوایی دولتی نیز به دلیل عرضه آرد خارج از شبکه مورد برخورد قانونی قرار گرفته و یک نانوایی پلمب و نانوایی دیگر نیز در مسیر اجرای حکم قرار دارد.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1425407

مهمترین اخبار ایران و جهان: