نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 13:10

ثبت نام ۶۰۳ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در باخرز

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) باخرز گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۳ نفر به عنوان حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین در این شهرستان ثبت نام کرده اند.

محمدعلی قاینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در باخرز اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۳ نفر به عنوان حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده اند و در مجموع ۲ هزار و ۴۵۴ نفر حامی فرزندان یتیم و نیازمند شهرستان باخرز هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) باخرز افزود: ۶۰ درصد حامیان غیربومی و ۴۰ درصد بومی این شهرستان هستند که در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان به ایتام کمک نقدی کردند.

وی ادامه داد: تعداد ۵۰۵ نفر از ایتام و محسنین در باخرز تحت پوشش کمیته امداد هستند که هفت تا ۱۵ سال سن دارند.

قاینی بیان کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین جهت حمایت از کودکان یتیم و تامین نیاز های آنان در زمینه های معیشتی، تحصیلی و درمانی راه اندازی شده است و تمام افراد حقیقی و حقوقی می توانند حمایت مالی از یک یا چند یتیم را در طول سال متقبل شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) باخرز خاطرنشان کرد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir جهت حمایت فرزندان ایتام و‌ محسنین ثبت نام کنند یا با واحد اکرام کمیته امداد این شهرستان با شماره ۰۵۱۵۴۸۲۶۰۶۶ در ارتباط باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1426907

مهمترین اخبار ایران و جهان: