نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 01:01

احیای ۱۲۰ قنات از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری به سمنان

استاندار سمنان گفت: در راستای رفع مشکلات مربوط به تأمین آب برای کشاورزان، از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بالغ بر ۱۲۰ قنات احیا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان شنبه‌شب در جلسه شورای کشاورزی استان سمنان در سالن‌ جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: استان سمنان از ظرفیت‌های بسیار غنی و ارزشمندی در حوزه کشاورزی و بخش‌های مرتبط با آن برخوردار است.

وی افزود: به همین منظور باید شورای کشاورزی استان سمنان محلی برای ایجاد فکر و اندیشه در راستای توسعه و گسترش این مهم در استان باشد.

استاندار سمنان ادامه داد: جلسات شورای کشاورزی این استان به منظور بررسی و رسیدگی به مباحث و موارد مرتبط با کشاورزان و بهره‌برداران حوزه کشاورزی شهرستان‌های استان به‌صورت مستمر برگزار شود.

هاشمی بیان کرد: همه‌ ما موظف هستیم تا در راستای برطرف کردن دغدغه‌ها، مشکلات و موانع کشاورزان و بهره‌برداران استان سمنان بکوشیم.

وی عنوان کرد: در حوزه حمایت از تولیدات کشاورزی و بهره‌برداران این حوزه با رویکرد تعاملی و مثبت، پرداخت تسهیلات در راستای تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش در استان سمنان انجام شده و بیش از تعهد تعیین‌شده در بخش‌های تبصره ۱۸ و ۱۶، تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

استاندار سمنان اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات مربوط به تأمین آب برای کشاورزان در این استان، از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بالغ بر ۱۲۰ قنات احیا شده است.

هاشمی اضافه کرد: مدیران کل استان در حوزه پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی و بهره‌برداران آن تاکنون اقدامات خوبی را به انجام رساندند که ضرورت دارد در آینده نیز بیش از گذشته و با جدیت پای کار باشند.

وی خاطرنشان کرد: مباحث و موارد، مشکلات و موانع و دغدغه‌های مطرح‌شده از سوی کشاورزان و بهره‌برداران حوزه کشاورزی استان سمنان با حضور مدیران کل مرتبط بررسی و رسیدگی خواهد شد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1393895

مهمترین اخبار ایران و جهان: