نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 23:09

دیدارمدیران کانون های بسیج رسانه هرمزگان بامجمع نمایندگان هرمزگان

بندرعباس - رئیس بسیج رسانه هرمزگان گفت: همزمان با هفته خبرنگار، مدیران کانون های بسیج رسانه استان هرمزگان با مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد رسول جلالی عصر چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدا بخصوص شهید رسانه هرمزگان شهیدیوسف دقت وشهید صارمی که سالروز شهادت این شهید به نام روزخبرنگارنامیده شده است و تقارن امسال روز خبرنگار و ماه محرم، بیان داشت: تعدادی از مدیران و فعالان رسانه ای با هماهنگی مجمع نمایندگان هرمزگان، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین خبرنگار حادثه کربلا حضرت زینب (س) بودند که با نطق های آتشین خود لرزه بر کاخ یزیدیان انداخت، افزود: در راستای آگاه سازی و بیان حادثه کربلا اجازه انحراف و روایت غیرصحیح این حادثه را ندادند.

وی اظهارداشت: در ادامه احمد مرادی نماینده بندرعباس و عضو کمیسیون انرژی نوید احداث یک نیروگاه هسته ای ۵۰۰۰ مگاواتی برق را در شرق استان هرمزگان داد.

به گفته سرهنگ جلالی، همچنین حسین رئیسی نماینده شرق هرمزگان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار؛ به تبیین فعالیت های دولت در شرق استان و اقدامات موثر مجلس شورای اسلامی در این راستا پرداختند.

رئیس بسیج رسانه هرمزگان ادامه داد: محمدآشوری نماینده بندرعباس ضمن تشکر از حضور مدیران کانون های بسیج رسانه استان در مجلس شورای اسلامی از سیاست صبر و سکوت خود در قبال بداخلاقی های بعضی رسانه ها گفت و توصیه به اخلاق مداری وصداقت کردند. همچنین احمد جباری نماینده غرب استان نیز مطالبی در خصوص اهمیت و نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی صحیح و امید آفرین به مردم بیان کردند.

وی ابرازداشت: بازدید و دیدار با مجمع نمایندگان فرصتی بود که مسئولان کانون های بسیج رسانه استان هرمزگان از روند قانون گذاری و فعالیت نمایندگان همچنین نحوه برگزاری کمیسیون های تخصصی از نزدیک آشنا شدند.

جلالی تصریح کرد: در دیداربا نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس، مشکلات و کمبود ها در حوزه رسانه استان عنوان شد. امیدوارم با همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مشکلات خبرنگاران به حداقل برسد.

در پایان این دیدار، سرهنگ جلالی رویکرد بسیج رسانه هرمزگان را ایجاد همدلی و اتحاد بین رسانه های استان جهت تشکیل جبهه واحد رسانه ای انقلاب و شبکه سازی بیشتر فعالان این حوزه دانست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434807

مهمترین اخبار ایران و جهان: