نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 19:52

درمانگاه سمنان توسعه می‌یابد/ بیمه اتباع خارجی به زودی

سمنان- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از اجرای طرح توسعه درمانگاه تأمین اجتماعی سمنان خبر داد و گفت: این طرح ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و توسعه آن در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، میرهاشمی موسوی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت طرح توسعه درمانگاه تأمین اجتماعی سمنان، تاکید کرد: این طرح ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و لذا توسعه آن در دست اقدام است.

وی خواستار تسریع اجرای طرح توسعه درمانگاه تأمین اجتماعی سمنان شد و تاکید کرد: به مدیران استانی درباره این موضوع تاکیداتی صورت گرفته است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی دیگر دستور کار این سازمان را توسعه بیمه درمانی اتباع دانست و تاکید کرد: طرح‌های توسعه پوشش بیمه‌ای برای اتباع خارجی در دستور کار است

موسوی با بیان اینکه به زودی اقدامات لازم در این زمینه صورت می‌گیرد، ابراز داشت: طبق توافق بین‌المللی و زمینه‌های قانونی موجود، اتباع خارجه به زودی می‌توانند از پوشش درمانی بهره مند شوند.

وی افزود: البته این امر دارای شرایط و ضوابطی است که در توافق نامه‌ها نیز قید شده است برای مثال پس از اخذ مجوزهای قانونی و اشتغال قانونی، می‌توانند تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی قرار بگیرند

منبع: مهر
شناسه خبر: 1436051

مهمترین اخبار ایران و جهان: