نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 17:48

فراخوان مقاومت برای راهپیمایی علیه سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان

گروه‌های مقاومت فلسطینی در کرانه باختری در پی اقدامات اخیر سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان در استمرار روند همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی، خواستار تظاهرات مردمی علیه آن شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، گردان جنین طی بیانیه‌ای عموم فلسطینیان را به شرکت در تظاهرات‌های خشم شامگاه امروز در تمامی استان‌های کرانه باختری و نوار غزه در محکومیت عملیات‌های بازداشت سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان علیه مبارزان مقاومت فلسطین فراخواند.

این تظاهرات‌ها قرار است شامگاه امروز راس ساعت ۹ به وقت محلی در تمامی استان‌های کرانه باختری و نوار غزه برگزار شود.

سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان اخیرا حملات گسترده‌ای را به منظور بازداشت مبارزان گردان جنین آغاز کرده‌اند.

این در حالی است که در روزهای اخیر عملیات‌های سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان برای بازداشت مبارزان مقاومت در شهر جنین، به طور گسترده افزایش پیدا کرده است. هفته گذشته نیز شمار زیادی از نیروهای مهندسی مواد منفجره سرویس امنیتی تشکیلات خودگردان، مین‌روبی و از میان برداشتن استحکامات مقاومت جهت فراهم آوردن مقدمات حمله و تجاوز جدید دشمن صهیونیستی به جنین را آغاز کرده بودند.

تشکیلات خودگردان پس از حمله جنایتکارانه اخیر ارتش صهیونیستی به اردوگاه جنین، بلافاصله شمار زیادی از نیروهای خود را در این منطقه مستقر کرد تا بتواند قبل از اینکه مقاومت اوضاع خود را سر و سامان دهد، بر این منطقه سیطره یافته و مبارزان مقاومت را تحت تعقیب و بازداشت قرار دهد و آنها را در ادامه خوش خدمتی‌های گذشته، تحویل رژیم صهیونیستی دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1366595

مهمترین اخبار ایران و جهان: